הסיפור של חברת הנעליים נייק

AIR
סיפור סינדרלה, או שלא.

זה היה עניין של זמן, ואפילו קצת התבקש לספר את הסיפור הזה. 
אחרי ההצלחה של 'the last dance" בנטפילס, ושל אוכלוסיית העולם בקניית המותג, בן אפלק ומאט דימיון מביאים לנו את הסיפור של "אייר ג'ורדן" מנקודת מבט אחרת.
ולא של ג'ורדן. 
באמצע שנות השמונים, שוק הנעליים העולמי נשלט ע"י שלושה תאגידים. קונברס, אדידס ונייק. 
נייק, בכלל שמה דגש על ריצה. עוד נדבך שהקדים את זמנו, אבל זה לסרט אחר.
מחלקת הכדורסל שלה לוקה בחסר ובהפסדים. כולם מחפשים את הכוכב הבא, כולם רוצים להיות על הפרקט של ליגת הכדורסל הטובה בעולם, וכולם מוכנים לשלם על זה הרבה מאוד כסף. 
אתם הולכים לקבל קפוסלה מרוכזת של אייטיז. אווירה! 
המוזיקה, המכוניות, הבגדים, נופיה של ארה"ב מתערבבים בקלטות וידאו של שידורי ספורט, 
החיים האישיים של הדמויות מתערבבים עם חיים מקצועיים ונותנים לנו הצצה איך מותג נולד. ועוד איזה מותג.. 
הקצב של הסרט, שלפעמים מדמה משחק ספורט בפני עצמו, לא משאיר אותנו אדישים. 
ויש אפשרות שבשנה האקדמית הבאה יתחילו ללמד אותו כקורס אקדמי למנהל עסקים, יזמות ושיווק. 
הסרט, בהשראת אירועים אמיתיים, עוקב אחרי סאני אקארו (דיימון), סוכן מכירות עקשן שחולם בגדול ומחליט ללכת על כל הקופה. 
הוא מבריק, חד, ישיר, ואוהב לקחת סיכונים. 
בדרך חכמה, רגישה ואותנטית, הוא הצליח לשכנע את הבוס שלו (ג'ייסון בייטמן), את מנכ"ל נייקי פיל נייט (אפלק) ואת אמו (ויולה דייויס) של ג'ורדן לשנות את ההיסטוריה ולהגדיר אותה מחדש. 
הסרט נוגע ומורכב מהרבה מאוד נושאים. אסטרטגיה, עסקים, ספורט, קבלת החלטות
ונעל אחת שהיא רק נעל עד שמישהו נכנס לתוכה. 

אתם עדיין כאן?
לרכישת כרטיסים
 


הכתבה הבאה בבלוג