רשימת סרטים שווים שחייבים לראות בסופ"ש

רשימת סרטים שווים שחייבים לראות בסופ"ש

"אוהב אותך צ'ארלי"
עולם הבידור במפגש עם עולם הפשע. גיא במאי חנון והצוות המוטרף שלו, מצלמים לתוכנית ריאליטי זמרת נוצצת המתארחת לשבוע בביתו של צ'ארלי ראש משפחת פשע אכזרי ומשפחתו המוחצנת. צ'ארלי ומשפחתו מתמרנים את צוות הצילום ואת הכוכבת הצעירה ומדרדרים אותם לעולמם האפל והקטלני.. 
בכיכובם של נועה קירל, מיכאל אלוני, אלון אבוטבול, אוראל צברי, אליעד נחום, עדי הילמבלוי ואחרים!

"אחרי שנפלנו"
חיכיתם והוא הגיע! הסרט השלישי של הלהיט המבוסס על רב המכר שמכר יותר מ-2 מיליארד עותקים!
אהבתם של טסה ושל הרדין היתה מלכתחילה מורכבת. עכשיו היא מבלבלת מתמיד. אחרי שנפלנו החיים כבר לא יהיו כפי שהיו. בדיוק כאשר טסה מקבלת את ההחלטה הגורלית ביותר בחייה, הכול משתנה. הרדין, האדם היחיד שעליו היא אמורה לסמוך, רותח מזעם, כשהוא מגלה את הסוד הגדול שהיא מסתירה. אך במקום לגלות הבנה הוא פוגע בכל מי שנקרה בדרכו. טסה יודעת שהרדין אוהב אותה ויעשה הכול כדי להגן עליה, מעגל הקנאה, הכעס והמחילה- מתיש.
היא מעולם לא חשה רגשות כה עוצמתיים כלפי מישהו, מעולם לא התרגשה כל כך מנשיקה. האם הלהט הזה, שאי אפשר לעמוד בפניו, שווה את כל הדרמה הנלווית אליו?

"הגיבור"
דרמה פרסית זוכת פרס ה"גראנד פרי", מהבמאי זוכה האוסקר אסגאר פרהאדי ("פרידה", "הסוכן").
ראהים נמצא בכלא אחרי שלא הצליח להחזיר הלוואה גדולה שלקח. במהלך חופשה מהכלא, ואחרי שסכום כסף גדול מגיע לידיו, ראהים מוצא את עצמו הופך בין לילה לגיבור מקומי. אך עם התהילה מגיעים סימני השאלה, וראהים מוצא את עצמו נלחם על שמו הטוב – מאין הכסף? לאן הוא הלך? והאם הסיפור כולו היה הצגה אחת גדולה?

"האשמה"
אלכסנדר הוא דוגמן וסטודנט באוניברסיטה אמריקאית יוקרתית. במהלך ביקור בפריז הוא פוגש את מילה- ביתו של בן זוגה החדש של אימו. הם הולכים למסיבה ולמחרת הוא מעצר ומואשם באונס.
האם הוא אשם או חף מפשע? האם היא הקורבן או שהיא צמאה לנקמה, כפי שטוען הנאשם? והאם האמת אחת היא? שני הגיבורים, בני משפחותיהם וחבריהם יראו כיצד חייהם ואמונתם נקרעים לגזרים לעיני כל בחיפוש אחר האמת.

"יתומה- ההתחלה"
אסתר הקטנה היא לא מי שהיא אומרת שהיא...
מותחן אימה אודות משפחה עשירה שמקבלת הודעה מפתיעה: לאחר ארבע שנות היעדרות ביתם הקטנה שבה סוף-סוף הביתה. המשפחה מקבלת אותה לחיקה בשמחה והתרגשות, אבל לא עובר הרבה זמן עד שברור לכולם שמשהו מאוד לא בסדר עם אסתר, ויכול להיות שהילדה הקטנה שגרה איתם בבית היא לא מי שהיא אומרת שהיא. כשאם המשפחה מתחילה לחשוד שמדובר במתחזה, הרצחנות של אסתר מתפרצת באופן מחריד... אמאל'ה

 

אנחנו בטוחים שאחרי הרשימה הזאת- מצאתם את הסרט שלכם לסופ"ש!

מחכים לכם בקולנוע
 


הכתבה הבאה בבלוג