הסרטים של מרץ

הסרטים של חודש מרץ בפלאנט

אתם יודעים שאנחנו חברי אמת, ואנחנו לא רוצים שתעבדו קשה מידי אז החלטנו לסכם לכם את כל הסרטים החמים שמגיעים בחודש מרץ לפלאנט, ככה שלכם רק נשאר לקרוא, לבחור את החוויה שלכם ולבוא לפלאנט

נתחיל מהילדים,

כלב מי שמנגן 3
לאחר מסע הופעות מסביב לעולם עם להקתו, בודי, כלב הרוקנרול, לוקח פסק זמן וחוזר לכפר הולדתו. כאשר הרכב בנות צעיר בתוכנית ריאלטי מוזיקלית מתוודות שאינן מכירות את אלילי הרוק הוותיקים, מחליט בודי להצטרף לצוות השופטים בתוכנית, וללמד אותם דבר או שניים על רוקנרול.
התנגשות בין הפופ הנוצץ של ההרכב הצעיר והרוקנרול החייתי של בודי, יניב הצלחה ענקית- אבל גם מתחים גדולים. האם הם יצליחו ללמוד לחיות (ולשיר) בהרמוניה? 

אגדה ממבט ראשון
גבריאל, אביר צעיר הנקלע להרפתקה כאשר אבן עתיקה נחטפת מן ארמון המלך. מי שיפעיל את כוחות הקסם שלה, יכול להוביל להרס וחורבן הממלכה. לצד האביר יוצאת חבורה הכוללת את נערת הקרקס, שדון ג'לי מטורלל, שטיח מעופף נמרץ, וחרב קסמים משעשעת. יחד הם יעברו בין עולמות קסומים, ילחמו במפלצת הקרח, יגלו שיקוי נצח וייקלעו להרפתקאות מסמרות שיער על מנת להשיב את הממלכה על כנה. 

מומיות
"מומיות" עוקב אחר הרפתקאותיהן המהנות של שלוש מומיות מצריות שחיות בעיר סודית תת-קרקעית, החבויה במצרים העתיקה. השלישייה כוללת נסיכה, רוכב-מרכבות לשעבר ואחיו הצעיר (ותנין המחמד שלהם). הארכיאולוג השאפתן לורד קארנבי, חוצה את הגבול בין עולם המומיות לעולם החיים וגונב את טבעת המלוכה ולמומיות אין ברירה אלא לרדוף אחרי הטבעת עד ללונדון של ימינו במסע מטורף ומצחיק.

לאוהבי הדרמה,

קריד 3
אדוניס קריד מתמודד הפעם מול יריב חדש-ישן; חבר ילדות בשם דמיאן אנדרסון שהשתחרר מהכלא לאחר שריצה 18 שנות מאסר, ובזמן שאדוניס קטף פרסים, תהילה ועושר - חברו לשעבר רק תכנן את הרגע שבו ישתחרר מהכלא ויפגוש בקריד בזירת האיגרוף. 

65 
אחרי אסון התרסקות על כוכב לא ידוע, הטייס מילס (אדם דרייבר) מבין במהרה שהוא בעצם ננטש על כדור הארץ... רק לפני 65 מיליון שנים. עתה, עם סיכוי אחרון להינצל, מילס יהיה חייב לחצות טריטוריה מלאה ביצורים פרה היסטוריים מסוכנים במאבק גורלי להישרדותם.

לאוהבי הפעולה,

שהאזאם! 2: זעם האלים
בילי בטסון (שהאזאם!) חוזר והוא לא לבד - גיבור העל/נער הכי מצחיק ביקום שלנו, יוצא להציל את העולם מבנות אטלס שפלשו לעולמנו על מנת להחזיר לאלים את הקסם שבו זכו אחיו ואחיותיו המאומצים של בילי בסרט הראשון והמצליח. עכשיו זה עסק משפחתי...

ג'ון וויק 4
ג'ון וויק מתמודד עם היריבים הקטלניים ביותר שהתמודד איתם עד כה בסרט הרביעי בסדרה. בעוד המחיר על ראשו ממשיך לעלות, מאבקו של וויק נגד 'השולחן הגבוה' הופך לגלובלי כאשר הוא מחפש את האנשים בעלי ההשפעה הרבה ביותר בעולם התחתון, מניו יורק, דרך פריז ואוסקה ועד ברלין.

מבוכים ודרקונים: כבוד בין גנבים
גנב מקסים וחבורת הרפתקנים מגוונת יוצאים למשימה אפית לשדוד חפץ עתיק אבוד, אך הדברים משתבשים בצורה מסוכנת כאשר הם מסתבכים עם האנשים הלא נכונים. האם הם יצליחו?


תודו שעשינו לכם סדר
אז כבר בחרתם איזה סרט לראות?

 

מחכים לכם!!