תקנון פלאנט פלוס - מועדון ההטבות של עובדי הדרום
תאריך שינוי אחרון - 7.6.21
בתי קולנוע תאטראות בע"מ החברה הקימה ומנהלת מועדון לקוחות לטובת עובדי חברות וארגונים מסוימים ("הארגונים").
המועדון מנוהל לפי התנאים או הכללים שיפורטו להלן בתקנון זה אשר יופיע בנוסחו, כפי שיעודכן מעת לעת בקישור הבא: www.yesplanet.co.il/planet-plus-TC
-
פרשנות
1.1 בכל מקרה של סתירה ו/או אי התאמה כלשהי בין הוראות תקנון זה לבין פרסומים אחרים כלשהם, בכל אמצעי שהוא, תגברנה הוראות תקנון זה לכל דבר ועניין.
1.2. כותרות הסעיפים הינן לנוחות ההתמצאות בלבד, ולא תהא להן משמעות לעניין פרשנות תקנון זה.
1.3. בכל מקום בו משתמשים בלשון זכר בתקנון זה, הכוונה גם לנקבה במשמעות, והנ"ל לשם הנוחות בלבד.
-
הצטרפות וחברות במועדון הלקוחות
2.1. יובהר כי החל ממועד עדכון תקנון זה, קרי 9 ביוני 2021, לא תותר הצטרפות חברי מועדון חדשים למועדון.
2.2. כל עובד באחד הארגונים כהגדרתם לעיל, רשאי להצטרף ל"מועדון ההטבות של עובדי הדרום" (להלן: "המועדון"). חברותם של אלה שטרם מלאו להם 18 שנים טעונה אישור הורה או אפוטרופוס מראש ובכתב.
2.3. בקשת ההצטרפות כרוכה במילוי טופס בקשת ההצטרפות בכתובת בקשת ההצטרפות כרוכה במילוי טופס בקשת ההצטרפות בכתובת www.yesplanet.co.il/planetplus בו יתבקש כל עובד המעוניין להצטרף למועדון הלקוחות למלא את הפרטים הנדרשים הכוללים בין היתר שם מלא, כתובת דוא"ל, להעלות תמונה ברורה ועדכנית של פניו ולאשר את קריאת תקנון זה. יובהר כי לאחר הנפקת כרטיס מגנטי למצטרף לא ניתן להחליף תמונה באופן עצמאי אלא רק על ידי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של החברה בטלפון 09-9526234 .
2.4. האחריות על מילוי הפרטים בטופס בקשת ההצטרפות כמו גם עדכונם, במידת הצורך, מוטלת על המצטרף או חבר המועדון, ולא תישמע כל טענה כלפי החברה או מי מטעמה לעניין אי קבלת ההטבות בשל טעות בפרטים המזהים של המצטרף או חבר המועדון.
2.5. חתימה על בקשת הצטרפות תהווה הסכמה לכל האמור בתקנון זה. בנוסף, יהיה רשאי המצטרף לאשר קבלת דיוור המועדון, מעת לעת, באמצעות הדוא"ל ו/או הטלפון. בכל עת, רשאי יהיה המצטרף או חבר המועדון להסיר עצמו משירות הדיוור. הסרה משירות הדיוור ניתן לבצע, בכל עת ובאופן מיידי, באמצעות קישור ההסרה המצורף לכל פרסום בדוא"ל או בטלפון או באמצעות שליחת הודעה לכתובת: [email protected] בלבד. יובהר כי בתי קולנוע תאטראות בע"מ לא תהא מחויבת להסרה שאינה מתבצעת בהתאם לאמור בסעיף זה לעיל.
2.6. עם הצטרפותו לדיוור מסכים המצטרף כי מידע או הטבות שיקבל כחלק מדיוור המועדון יוחזקו במאגר מידע וכי ייעשה במידע זה שימוש על פי שיקול דעת החברה ועל פי דין, לרבות מסירת המידע לצדדים שלישיים לצורך עריכת סקרי שביעות רצון, הפקת מידע סטטיסטי ושליחת ניוזלטר המכיל מידע שיווקי לחברי מועדון הלקוחות. לכל מידע נוסף הנוגע לאופן איסוף ושימוש החברה במידע ניתן לקרוא את מדיניות הפרטיות של החברה בלינק: https://www.yesplanet.co.il/static/iw/il/privacy-policy-il.
2.7. החברה שומרת את הזכות למחוק פרטי חבר מועדון, בכל מקרה בו יש לה חשש לניצול לרעה ו/או עקב תקלה טכנית ו/או כח עליון ו/או שינוי מדיניות, והמצטרף/חבר המועדון מוותר מראש על כל טענה בעניין.
2.8. החברה רשאית לסרב לאשר את קבלתו של מצטרף כחבר במועדון ו/או להסיר חבר מועדון קיים מכל סיבה שהיא ולפי ראות עיניה בלבד.
-
הטבות לחברי המועדון ותנאים כלליים
3.1. החברות במועדון תקנה לחבר המועדון הטבות או הנחות, הכל כפי המפורט להלן וכפי שיתעדכן על ידי החברה מעת לעת. להסיר ספק, לא יינתן כפל מבצעים או הטבות או הנחות, לרבות שימוש בקופונים או כרטיס מועדון צרכנות אחר אף אם אלו מכובדים בסניפי החברה.
3.2. עם הצטרפותו למועדון הלקוחות, יהיה המצטרף זכאי לקבל מתנת הצטרפות למועדון. מתנת ההצטרפות הינה פופקורן בגודל רגיל והחברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות או לבטל את מתנת ההצטרפות מעת לעת לשיקול דעתה על ידי עדכון תקנון זה.
3.3. חבר מועדון זכאי לרכוש כרטיסים לסרט במחיר מיוחד של 35 ₪ ("כרטיס מיוחד") בקופות בלבד על ידי הצגת הכרטיס המגנטי או באתר האינטרנט במחיר כרטיס אינטרנט בתוספת של 4 שקלים לכרטיס בכתובת: www.yesplanet.co.il/planetplus
("אתר האינטרנט") על ידי הזנת מספר הכרטיס המגנטי.
3.4. רכישת כרטיס מוגבלת ל-4 כרטיסים בכל יום, ללא אפשרות צבירת הטבות.
3.5. הכרטיס המיוחד תקף לסרט רגיל באולם רגיל ואינו כולל אולמות VIP,IMAX, SCREENX ו-4DX. כמו כן, המחיר המיוחד אינו תקף להקרנות מיוחדות ואירועים מיוחדים.
3.6. יובהר כי לאור סגירת המועדון, לא יוארכו כרטיסים מגנטים החל ממועד שינוי תקנון זה כלעיל.
3.7. כרטיס המועדון יהא שייך אך ורק לחבר המועדון, מיועד לשימושו האישי בלבד, וחבר המועדון לא יהיה רשאי להעבירו או למכרו לאחר. למען הסר ספק, עם תום תקופת החברות יאבד חבר המועדון כל זכות או הטבה או הנחה , וזאת עד לחידוש החברות במועדון בהתאם לתנאים שיהיו באותו מועד. החברה רשאית על פי שיקול דעתה הבלעדי להאריך לכל חבר מועדון שתבחר, את תוקף החברות במועדון לכל לתקופה נוספת בכל אורך זמן שהנהלת החברה תחליט עליו מבלי שתידרש להסבר או נימוק לשיקוליה, והתנהלותה לא תהווה ראיה לנוהג, לא כלפי חבר המועדון ולא כלפי צדדים שלישיים, וזאת מבלי לגרוע מכך שנוהג אינו גובר על הקבוע בתקנון זה.
3.8. רק חבר מועדון בעצמו יהא רשאי לעשות שימוש בכרטיס המועדון והחברה ומי מטעמה תהא רשאית לדרוש מחבר המועדון המבקש לעשות שימוש בחברותו, לאמת את זהותו בהצגת תעודה זהות, רישיון או דרכון תקף. אף על פי כן, רשאי חבר המועדון לרכוש כרטיס מיוחד עבור מלווה ובלבד שחבר המועדון יממש את הכרטיס המיוחד באותו מעמד.
3.9. האחריות לשמירת כרטיס המועדון מוטלת על חבר המועדון, ולא תישמע כל טענה בגין אי מתן הטבה או הנחה בשל אובדן או מחסור בפרטים או פגם בכרטיס או תקלה באתר האינטרנט.
3.10. חברות במועדון הינה באחריות הבלעדית של חבר המועדון ואין בה כדי ליצור חבות כלשהי של החברה ו/או מי מטעמה ו/או מי במקומה כלפי חבר המועדון. החברה לא תישא באחריות לכל נזק, הפסד, אובדן או הוצאה, שייגרמו למי מן חברי המועדון הקשורים, במישרין או בעקיפין, למועדון ו/או לניהולו. חבר המועדון יהיה מנוע מלטעון כלפי החברה כל טענה ו/או תלונה ו/או דרישה לגבי נזק שנגרם לו עקב טעות, תקלה, איחור או כשל אחר הקשור לחברותו במועדון.
3.11. מבלי לגרוע מהוראות תקנון זה והוראות כל דין שומרת לעצמה החברה את הזכות לעכב ו/או לבטל את ההטבות של חבר מועדון מסוים, בין היתר בנסיבות בהן קיים חשש ממשי כי בוצע על ידי חבר המועדון מעשה גניבה, הונאה, מרמה, זיוף, הטעיה, התחזות ו/או בכל מקרה אחר בו, לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה, עשה חבר המועדון מעשה בניגוד להוראות תקנון זה ו/או אשר יש בו כדי לפגוע בעסקיה ו/או בשמה הטוב של החברה ו/או אם פעם המשתתף באופן בלתי הוגן לניצול ההטבות על פי הוראות תקנון זה ו/או אם עשה שימוש לרעה בהטבות שהוענקו לו מהחברה.
-
ביטול מועדון החברות
החברה, על פי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, תהיה רשאית לשנות את כללי המועדון או תוקף החברות בו, בכל דבר ועניין וזאת עקב אילוצים שאינם תלויים בחברה ו/או מכל סיבה אחרת יובהר כי לחברי המועדון לא תהיה כל טענה ו/או דרישה בגין כך.
-
כללי
5.1. החברה שומרת על זכותה לשנות ו/או לעדכן ו/או לתקן את הוראות תקנון זה, על כל סעיפיו ו/או חלק מהם, והכל כפי שתמצא לנכון ובהתאם לשיקול דעתה הבלעדי וללא הודעה מוקדמת. נוסחו המחייב של התקנון יפורסם ויעודכן מעת לעת בהתאם לצורך ויהיה ניתן לעיין בו באתר האינטרנט ובמשרדי החברה ברחוב מדינת היהודים 91, הרצליה פיתוח. למשתתף לא תהיה כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה בקשר עם תנאי התקנון ו/או השינויים בו.
5.2. פרסומים לגבי תקנון זה שיפורסמו באתר האינטרנט, ייחשבו כאילו הובאו לידיעת כלל חברי המועדון או המצטרפים.
5.3. החברה אינה מתחייבת שמימוש איזו ההטבות לא תופרע או תתנהל כסדרה ללא מגבלות או הפסקות, תנוהל ללא טעויות, תהא חסינה מפני גישה לא מורשית, נזקים, קלקולים, אי דיוקים, שגיאות דפוס ותקלות – לרבות תקלה בחומרה, בתוכנה או בקווי התקשורת אל אתר האינטרנט.
5.4. מבלי לגרוע מהאמור יובהר כי שיבוש, מניעה או הפרעה כאמור, בין אם יחולו במערכותיה של החברה, ובין אם יחולו במערכות של צד שלישי כלשהו, לא יקימו לחבר המועדון כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה.
5.5. בכל מקרה של מחלוקת ו/או השגה אודות אופן ניהול המועדון ו/או בנושא בנושא פרשנות התקנון ניתנת לחברה זכות הכרעה בלעדית והכרעתה תהיה סופית ותחייב את חברי המועדון ו/או המצטרפים.
5.6. המצטרף מצהיר בזאת, כי אין ולא תהיה לו ו/או למי מטעמו, כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כלפי החברה ו/או מנהליה, עובדיה, ומי מטעמה, בכל הקשור והמתייחס למועדון, לחברות בו (או אי הצטרפות אל המועדון). כמו כן מצהיר המצטרף מצהיר בזאת, כי התחייבותו זו הנה בלתי חוזרת ובלתי ניתנת לביטול או לשינוי.
5.7. במקרים של גניבה או אובדן או פגם או כל תקלה בכרטיס, באחריות חבר המועדון לפנות אל שירות הלקוחות של החברה בטלפון 09-9526234 או במייל [email protected] וליידעם על כך. בכפוף להודעת חבר המועדון, תנפיק החברה לחבר המועדון כרטיס חלופי בהתאם לרישום במחשבי החברה, ככל שרישום אכן קיים. החברה תהא רשאית לחייב את חבר המועדון בעלות הנפקת כרטיס חדש בסכום שייקבע על ידיה בעת הרלוונטית, הכל כפי שיקול דעתה הבלעדי.
5.8. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את ההטבות מכל סיבה שהיא ובכל עת ו/או להתנות את הענקת ההטבות בתנאים נוספים ו/או חלופיים ובלבד שתימסר הודעה על כך לחברי המועדון.
-
אחריות
6.1. חבר המועדון מסכים, מצהיר ומתחייב בזאת כי הינו פוטר את החברה ו/או כל מי מטעמה, מכל טענה ו/או תביעה ו/או דרישה הקשורה במישרין ו/או בעקיפין לחברות במועדון.
6.2. חבר המועדון מתחייב לשפות את החברה, עובדיה, מנהליה או מי מטעמה, מיד עם דרישתם הראשונה בגין כל נזק, הפסד, אובדן, הוצאות, תביעה או דרישה (לרבות הוצאות משפט ושכ"ט עו"ד) של צדדים שלישיים כלפיה, אם הפר במישרין ו/או בעקיפין תנאי תקנון זה.
-
קניין רוחני
כל זכויות הקניין הרוחני, לרבות פטנטים, זכויות יוצרים, סימני מסחר וסודות מסחריים, ככל שישנם וקשורים למועדון, הינם רכושה הבלעדי של החברה לפי העניין ו/או של צדדים שלישיים אחרים, שהחברה קיבלה מהם רישיון שימוש כדין. זכויות אלה חלות בין השאר על כל תוכנה, קוד מחשב, קובץ גרפי, שמות וסמלים מסחריים (לוגו), טקסט וכל חומר אחר הכלול במועדון. אין להעתיק, להפיץ, להציג בפומבי או למסור לצד שלישי כל חלק מן הנ"ל כולל תקנון זה.
-
דין, שיפוט והתיישנות
תקנון זה כפוף לדין הישראלי וסמכות השיפוט בכל הקשור ליישומו תהיה לבית המשפט המוסמך בתל אביב יפו בלבד ולא לכל בית משפט אחר.
-
סופיות תנאי השתתפות
האמור בתקנון זה הינו ממצה לחלוטין ובא במקום כל מצב, הצהרה, התחייבות, פרסום וכיו"ב אשר ניתנו, אם ניתנו, על ידי החברה ו/או מי מטעמם ו/או אתר האינטרנט ו/או על ידי כל גורם אחר.
-
שאלות ובירורים
בכל פניה בנושאי המועדון יש לפנות לחברה בטלפון:09-9526234 ו/או בדואר אלקטרוני: [email protected].