באטמן חוזר אפל מתמיד!

אי אפשר להתעלם מזה שאחד מהסרטים המצופים ביותר השנה מוקרן ממש עכשיו בקולנוע, באטמן החדש של מאט ריבס (שעומד מאחורי הלהיטים: כוכב הקופים: השחר, קלוברפילד) ולפי הטריילרים ששוחררו אלינו הוא נראה מאוד אפל.

הסרט החדש יעקוב אחרי ברוס ווין המיליארדר היתום מהעיר גות'האם, בשנותיו הראשונות (אם לדייק לפי הדיווחים שנתו השנייה) בתור באטמן, לוחם הצדק שלוקח את החוק לידיים. בעודו נלחם בשחיתות בעיר שמתגלה כי קשורה לעבר משפחתו של ברוס, רוצח סדרתי בשם (רידלר) פותח חזית איש העטלף. 

הסרט קיבל דירוג צנזורה שהרים גבה אצל המעריצים, הדירוג שקיבל הסרט 
הוא "PG-13". הסרט קיבל את הדירוג הזה בגלל שיש בו: אלימות, תוכן שיכול להיות מטריד, שימוש בסמים, שפה בוטה וחומר מיני מרומז. 
מעריצים רבים ציפו לדירוג "R" (למבוגרים בלבד) כפי שקיבל הג'וקר שיצא 2019, מאחר שהיו שמועות רבות שהסרטים יהיו קשורים זה בזה. האם הם באמת יהיו קשורים? עדין לא יודע. אבל אין ספק שדירוג נמוך יותר של צנזורה יכול להראות שדווקא לא יהיה קשר. 

אבל לא באנו להוריד, ה-PG-13 לא צריך להדאיג אתכם יותר מדי, גם "האביר האפל" גרסאת הבאטמן הקודמת של כריסטופר נולאן מ-2006, בכיכובו של כריסטיאן בייל כבאטמן והית' לאדג'ר בתפקיד בלתי נשכח כג'וקר, שהיה אחד הסרטים האפלים קיבל את אותו דירוג, וגם אם אנחנו בענייני נוסטלגיה "באטמן חוזר" בכיכובו של מייקל קיטון משנת 1992 שכלל סצנות קשות ואלימות שכללו את זריקה של סלינה (אשת החתול) כמה פעמים מחלון, ובאטמן שמפוצץ ביריון על ידי דינמיט וגם הסרט הזה קיבל את אותו דירוג. 

אגב מייקל קיטון בתור באטמן, חדי העין יכלו לזהות את התחפושת העטלף של מייקל קיטון בטיזר טריילר של פלאש שיצא באירוע המעריצים וחשף קטעים מתוך הסרט של הפלאש, אם לא יצא לכם לראות את זה אתם יותר ממוזמנים להשלים את זה הצפייה ממש פה:

אז אם אתם שואלים את דעתנו, הדירוג לא מאוד מטריד אותנו, והוא גם די מובן, בסוף זה סרט על גיבור על די מוכר ורוצים שגם המעריצים היותר צעירים יוכלו להנות מהלהיט שהולך להגיע אלינו במרץ הקרוב. 

ואם עוד לא ראיתם את הסרט, הנה טריילר שיעשה לכם חשק:

ובגלל שאתם יודעים שזה סרט שמגיע לו וגם לכם לראות אותו ביותר מאולם רגיל, תוכלו לראות את הבאטמן החדש ב-IMAX  או ב-4DX או ב- ScreenX... כן כן באטמן מציג בכל אחד מהפורמטים המיוחדים שלנו אז נתראה בקולנוע!