דברים שלא ידעתם על הסרטים הכי גדולים #1

שלום לכל מכורי הקולנוע. 

החלטנו לעלות לכם טעימות מהסרטים החדשים וגם קצת לנסות לחדש לכם על סרטים ישנים. 

נכון אנחנו יודעים שלא כולם עפים על הליהוק של טום הולנד בתור צייד האוצרות בעל העבר המסתורי והמפוקפק, נייתן דרייק. אבל אחרי "ספיידרמן אין דרך הביתה" אנחנו לא יכולים להפסיק לרצות ממנו עוד.

הסרט אנצ'רטד, מבוסס על סדרת המשחקים שהופקה באולפן נוטי דוג (Naughty dog) שהוציאה גם את משחק ההשרדות אחד הגדולים שיצאו אי פעם "The Last Of Us"  ("האחרון מאיתנו" בתרגום שלא עושה חסד, שלפי השמועות רוקם עור וגידים ויהפוך לסדרת לייב אקשן). 

המשחקים עוקבים אחרי נייתן דרייק במסע למציאת אוצרות חבויים. המשחק הראשון שיצא ב- 2007 תחת השם : "Uncharted: Drake's Fortune" שמתרחש בפנמה ביערות הגשם של האמזונס ובאי שלא מצויין במפות ולא חקרו מעולם (Uncharted) לחופי דרום אמריקה. אל נייתן מצטרפים אלינה פישר העיתונאית וויקטור סאליבן המנטור של נייתן, במסע למציאת האוצר של אל דורדו. 

המשחק בעל הצלחה הגדולה מאוד! זכה לעוד שלושה משחקים בסדרה שאחרון יצא בשנת 2016 תחת השם – "Uncharted 4: A Thief's End" ויש לנו חדשות טובות אם עוד לא שמעתם עד עכשיו, משחק חדש בסדרה הולך לצאת והוא הולך להיות ב PS5 –  מותאם לגרפיקה שקונסולת הדור החדש יודעת להציע. 

סרט ההרפתקאות החדש שהולך להגיע לקולנוע ב-17/2 בויים על ידי רובן פליישר שאחראי על כמה מהלהיטים הגדולים "ונום", "זומבילנד" ו"זומבילנד ירייה כפולה" ככה שאקשן לא זר לו. 

עם קאסט שחקנים מרשים שכולל גם את אנטוניו ברדנס בתור הנבל של הסרט שזהותו נשמרת בסוד, האם זה הולך להיות דמות המשחקים ככה השמועות אבל עדין לא ידוע. סופיה עלי ששיחקה ב"אמת וחובה" ומשחקת את קלואי פרייזר, ציידת אוצרות שחובבי המשחק יזהו מתוך המשחק השני "Uncharted 2: Among Thieved" ובמשחק הספין אוף שהגיע אחרי "Uncahrted: The Lost Legacy" במשחק (אזהרת ספויילר אפשרית!) אנחנו מגלים שקלואי ונייתן חולקים עבר רומנטי, האם הסרט יראה לנו את זה? אולי. חדי העין בוודאי זיהו כי דמותה של העיתונאית אלנה פיישר שהיא מושא אהבתו של נייתן, לא נכללת ברשימת הדמויות. האם הסרט הולך בדרך של סרט אחר של הולנד, "ספיידרמן: השיבה הביתה", שגילנו את מי זאת מרי ג'יין רק בסוף הסרט. הגיוני להתחשב בעובדה שקלואי חולקת עבר רומנטי במשחק עם נייתן, ובסרט אנחנו פוגשים את נייתן בצעירותו. אבל את זה נגלה רק ב-17/2. אנחנו צופים לסרט הרפתקאות בסגנון אינדיאנה ג'ונס עם המון איזכורים למשחק האהוב שיגרמו למעריצים להגיד "אה זה כמו ב..." כמו סצנת זריקה המטען מהמטוס שחובבי המשחקים יכלו לזהות ישר.

בנתיים עד שהסרט יצא (וכן אל תדאגו הוא יהיה באולמות המיוחדים שלנו) מוזמנים לצפות בתמונות מתוך הסרט וכמובן הטריילר עם הסצנה המדוברת.