סרטי הילדים שאסור לפספס ב-2024

שנת 2024 הגיעה אלינו ובענק!

עם פתיחת השנה החדשה אנחנו פה כדי לעדכן אתכם על כמה מסרטי הילדים הגדולים של השנה..

 

 

 
 
  1. סיפור הברווזים (עתיד לצאת ב11 לאפריל)

משפחת הברווזים מלרד, לא יצאה לחופשה משפחתית מעולם רק כי אביהם המגונן יתר על המידה - מסרב לקחת את הסיכון ולנדוד כמו יותר הברווזים. לאחר שמסע השכנועים עובד, יוצאת המשפחה לראשונה לחופשה משפחתית לג'מייקה אך בגלל מספר טעויות ניווט - הם מגיעים לעיר ניו-יורק ועכשיו הם צריכים למצוא את דרכם החוצה מהעיר שהיא הכל חוץ מגן עדן לברווזים.

 

 

 

 
 
  1. קונג פו פנדה 4 (עתיד לצאת ב28 למרץ)

הפו המטופש החביב של ג'ק בלאק חוזר למסך הגדול בפעם הראשונה מזה שמונה שנים. כפי שאנו יודעים עד עכשיו, אין לזלזל בגיבור הדחוס אך בעל התפיסה של בלק והפעם הוא חייב לעזוב את עמק השלום לעיר, שם הוא צריך להתמודד מול הזיקית, נבל שיכול לזמן אויבים מעברו של פו.

 

 

 

 

 
 
  1. גארלפיד (עתיד לצאת ב23 למאי )

החתול המפורסם ביותר של תרבות הפופ חוזר למסכים שלנו ומדובב על ידי כריס פראט.

לאחר מפגש בלתי צפוי עם אביו - חתול הרחוב המטומטם ויק (מדובב על ידי סמואל ל. ג'קסון) - גארפילד וחברו הכלב אודי נאלצים לצאת מהחיים המפונקים והמושלמים שלהם ולהצטרף לוויק בשוד מצחיק, בעל סיכון גבוה.

 

 
 
  1. הקול בראש 2 (עתיד לצאת ב13 למאי)

ברוכים השבים למוחה של הנערה ריילי, בדיוק כשהמפקדה בראשה עוברת איתחול מחדש, על מנת לפנות מקום למשהו בלתי צפוי לחלוטין: רגשות חדשים! שמחה, עצב, כעס, פחד וגועל אשר ניהלו את ראשה בהצלחה, עד כה, לא יודעים איך להרגיש כאשר מצטרף רגש חדש לתמונה, חרדה. מה גם שנראה שהיא לא הגיעה לבד והתוספת החדשה תעורר לא מעט בלאגן.

 

אלו ועוד המון סרטים חדשים יחכו לכם בבתי הקולנוע בשנת 2024 אז הישארו מעודכנים ואל תשכחו שרק בפלאנט ההורים נהנים מכ-25% הנחה על כרטיס ההורה!

 

*בכפוף לתנאי המבצע המפורטים באתר

 

לרכישת כרטיסים ותנאי כרטיס משפחתי