דברים שלא ידעתם #3

דברים שלא ידעתם #3 

שלום לכם חובבי קולנוע נפלאים! 

אז השבוע יוצאים לנו מלא סרטים! מלא! 

אז החלטנו להתמקד קצת בשניים, כי שני סרטים ביום זה משהו שאפשר לעשות בקלות ועם סרטים כאלה חייבים לעשות את זה.

אז קודם כל סוניק 2! הקיפוד האהוב ביותר חוזר בסרט חדש, יותר מצחיק, עם יותר אקשן והכי חשוב עם עוד הרבה יותר דמויות אהובות!. דוקטור רובוטניק בשיחוקו הנפלא של ג'ים קארי חוזר עצבני ומשופם מתמיד שהוא דומה מאוד לדמות מהמשחק. הידעתם  שבמשחק הראשון יצא ב1991 השם של דוקטור רובטניק היה בכלל דוקטור אגמן (איש הביצה)? עם יציאת המשחק לקונסולת הג'נסיס מבית סאגה שונה השם של הדוקטור המשוגע. בסרט החדש יופיעו גם טיילז ידידו הכתום ומרובה הזנבות של סוניק, וכמובן מגיעה אחת הדמויות האהובות נאקלס בדיבוב של אידריס אלבה (יחידת המתאבדים 2021, הובס ושואו, ת'ור). אחר שסוניק התמקם בגרין הילס, הוא צמא להוכיח שיש לו את מה שדרוש בשביל להיות גיבור אמיתי. המבחן שלו מגיע כאשר ד"ר רובוטניק חוזר, הפעם עם שותף חדש בשם נאקלס, בחיפוש אחר אבן איזמרגד שבכוחה להשמיד עולמות. סוניק חובר אל שותף משלו, טיילז, ויחד הם יוצאים למסע חובק עולם לאיתור האזמרגד לפני שהוא נופל לידיים הלא נכונות. 


סוניק הקיפוד הכחול והמהיר הומצא ביפן בשביל משחק קונסולה תחת חברת המשחקים "סאגה". סאגה הוקמה ב1960 ויצאה עם קונסולת הג'נסיס בשנת 1988 הקונסולה לא הצליחה להתמודד עם התחרות של הקונסולות ומשחקי הארקייד ביפן עד שהגיע המשחק הנמכר ביותר של סאגה סוניק הקיפוד שמכר נכון להיום למעלה מ- 160 מיליון עותקים וגרף יותר מ-6 מיליארד דולר נכון ל-2020. 

ב-2013 הודיעו סאגה ונינטנדו על שיתוף פעולה עם המותג ומאז סוניק מככב גם במשחקי קונסולה של נינטנדו, הקונסולה הראשונה ששבה הופיעה הדמות הייתה נינטנדו 3DS. היום הדמות כבר מוכרת לכל חובבי נינטנדו עם זה במשחקים כמו "סופר סמאש ברוס" או כותרים של סוניק עצמו. 
השנה 2022 צפוי לצאת משחק של סוניק שיהיה הראשון שיתן חווית משחק עולם פתוח

נראה שהסרט החדש שמגיע אלינו ממש ביום חמישי הקרוב (7.4) נותן למעריצי סדרת המשחקים חוויה נפלאה וקריצה למשחק, עם פוסטר שיצא ממש לאחרונה שמזכיר מאוד עטיפה של המשחק מחשב. 
הסרט יהיה באנגלית ובדיבוב לעברית וכמובן שסוניק 2 יגיע לאולם ה-4DX שתכניס אתכם לתוך הסרט.

וממש פה הטריילר שתראו איזה כייף מחכה לכם.

אז את הסרט הראשון לסופ"ש סגרנו, משהו קליל קורץ לנוסטלגיה לחובבי המשחקים ובעיקר כייף גדול. ואיזו דרך יותר טובה מאשר להמשיך בכייף ענק, כמה ענק?! מייקל ביי ענק!!!

מייקל ביי האדם שפיצוצים כבר הפכו לשם השני שלו, עם להיטים ענקיים כמו בחורים רעים, רובוטריקים וארמגדון, אחרי שהוציא סרט למסך הקטן עם ליאור רז (מחתרת השישה) הוא חוזר לקולנוע עם הלהיט הענקי והחדש שלו "אמבולנס". סרט מותח מלא באקשן כמו שרק מייקל ביי יודע לעשות בכיכובם של ג'ייק ג'ילנהול (ספיידרמן רחוק מהבית, סוף המשמרת) ויאיא עבדול מאטין השני (אקוומן, מטריקס: התחייה) העלילה עוקבת אחר שני האחים וויל ודני שיוצאים למבצע חד פעמי ומסוכן: שוד הבנק הגדול ביותר בהיסטוריה של לוס אנג'לס. כשהכל משתבש, האחים הנואשים חוטפים אמבולנס עם שוטר פצוע ופרמדיקית נועזת המנסה להציל את חיו. עכשיו הם כבר לא יכולים לעצור. וויל ודני נמצאים במרכזו של מרדף משטרתי מלא תהפוכות מול כל כוחות המשטרה של ל"א. תוך כדיי הם מנסים לשמור על בני הערובה שלקחו, ועל עצמם, בחיים.

מייקל ביי שהתחיל את דרכו כבמאי של קליפים של שירים הוציא את הלהיט הענקי ששם אותו על המפה כאחד מבמאי האקשן הגדולים עם הסרט בחורים רעים (1995) בכיכובם של וויל סמית' ומרטין לורנס הסרט על שני הבלשים הטובים הכי רעים שיש, ונתן את הטון הנפלא שלו לאקשן מפוצץ שזור בקומדיה שמשאיר אותך עם חיוך וטעם של עוד. שלוש שנים אחרי זה מייקל ביי מביים את אחד מסרטי הכמעט סוף העולם הידועים ביותר "ארמגדון" (1998) בכיכובם של ברוס וויליס ובן אפלק עם סצנה שגם הקשוחים והקשוחות ביותר ינגבו את הדמעות (ואנחנו מנסים לחסוך פה בספויילרים אם לא ראיתם ואם לא ראיתם טוסו לראות!!!!!). מייקל ביי ממשיך את קריירת הפיצוצים שלו עם להיטים כמו פארל הארבור הסיפור על מתקפת הפתע שהפילה יפן על ארה"ב ב-1941. וכמובן איך אפשר בלי לציין את רובוטריקים (2005) שבפעם הראשונה ראינו איך הסדרה על רובוטי המכוניות מתעוררת לחיים ופשוט אין אחד שיכול לראות את אופטימוס פריים כמשאית עם הלהבות האגדית ולהישאר אדיש, חיוך חייב לעלות על הפרצוף.

אז כמו שאתם רואים מייקל ביי יודע את העבודה! ולפי התגובות בהקרנות בדיקה שעשו לסרט כולם אומרים שזה בהחלט מייקל ביי במלוא גדולתו! ואם כבר סרט כלכך גדול אז איך אפשר לא לראות אותו באולם הכי גדול. אמבולנס מגיע לאולם ה-IMAX הענקי שלנו.

אז כמו בכל שבוע.

נתראה בקולנוע!!! ;)