חוויות הצפייה שאסור לכם לפספס בפלאנט

חווית צפייה שאין במקום אחר!

אין ספק שצפייה בקולנוע שלעצמה היא בילוי, המסכים והאורות בכניסה, רעש והריח של הפופקורן החם חם שמחכה במזנון, ואז הסאונד שאין בבית והמסך הענקי, בקיצור כייף! 

אבל אנחנו כאן כדי לגלות לכם שיש דרך לשדרג את חווית הקולנוע שלכם ולצפות בסרטים הגדולים ביותר באחד מהאולמות המיוחדים שלנו: IMAX, 4DX וכמובן ScreenX.

אז מה זה האולמות המיוחדים בעצם-

IMAX- חווית הצפייה האולטימטיבית!

אולם שנבנה במיוחד כדי שתוכלו להרגיש בתוך הסרט.... מסך ענק! ממש ענק! וסאונד עוצמתי, המקרן הבלעדי עם הטכנולוגיה שתביא לכם את איכות הצפייה הטובה ביותר!

אבל בואו נכנס קצת יותר לעומק: המסך נמתח מהרצפה לתקרה, מקיר לקיר והוא מעט מקומר בשביל שלא משנה איפה תשבו תקבלו את חווית הצפייה הטובה ביותר, ואם עדין לא שכנענו אתכם, אז החומר ממנו עשוי המסך הוא בהיר ובעל השתקפות טובה יותר ממסך קולנוע רגיל (הידעתם?!?)

אבל כמו שאומרים לא *רק* הגודל קובע, ו-IMAX זה לא רק הגודל, סרטי IMAX מצולמים במצלמות מיוחדות שמספקות עד 40% יותר תמונה והמצלמות שדוחפות את הטכנולוגיה הקיימת לקצה ידועות בתעשיית הקולנוע ככלי הפרימיום הטוב ביותר שנמצא בשוק. ואם אתם לא סומכים עלינו אז דעו לכם שהאחים רוסו צילמו את כל סרטי "הנוקמים: סוף המשחק" ו"הנוקמים:מלחמת האינסוף" במצלמות IMAX. כמובן שקוונטין טרנטינו וכריסטופר נולאן מצלמים את הסרטים שלהם כבר שנים, רק במלצמות האלה. אבל זה לא נגמר רק במצלמה, IMAX נמצאים ביחד עם הבמאיים והיוצרים בחדרי העריכה בשביל לשפר את איכות הסאונד בצורה דיגיטלית ולהגיע לסאונד הכלכך איכותי שידוע בתור IMAX-DMR. 

בשביל שאתם תצליחו להרגיש את כל השיפורים האלה אז חייב להיות מקרן מיוחד מאחורי כל זה.

המקרן של - IMAX מספק תמונה חדה וברורה, מקרין בהיר יותר ממקרן רגיל בשביל להראות יותר פרטים, ניגודיות גדולה יותר וכמות צבעים בלתי נתפסת, בשביל שכל השעות עריכה שהושקעו בסרט יגיעו אליכם בצורה הטובה ביותר ושלא תפספסו שום פרט. וכל זה מתבצע ע"י מקרן כפול כי מקרן אחד פשוט לא יכול לספק את הטוב שאם נגיד את האמת מגיע לכם.

ועכשיו הגענו לסאונד, מערכת הסאונד של IMAX מפוזרת באולם במקומות ספציפים בדיוק מופתי, בשביל שהסאונד שתשמעו יקיף אתכם כך שאם תראו סיכת תפירה נופלת תוכלו לשמוע בדיוק איפה היא נפלה ואפילו תוכלו להצביע לשם מרוב דיוק, אנחנו ממש לא מגזימים. טווח התדרים של מערכת הסאונד הוא כלכך רחב שאתם תשמעו הכל מהטון הגובהה ביותר ועד לבסים שירעידו את המושב ככה שאתם תרגישו אותם ולא רק תשמעו אותם.

ועוד איזה פרט קטן על האולם, האולם מעוצב ככה שמכל מקום שתשבו תרגישו הכי קרוב שאפשר עד שתחשבו שאתם חלק מהסרט ועדין תוכלו לראות את התמונה הפנורמית של המסך העצום.

ואת כל הטוב הזה תוכלו למצוא בפלאנט ראש"צ, ירושלים וב"ש

4DX-

אז מה זה בעצם 4DX, זאת חווית צפייה שונה מכל מה שהכרתם, באולם יש מערכות ישיבה בכל מערכת 4 מושבים והמערכות ישיבה מסונכרנות על הסרט.

מה הכוונה? נכון בסרט "מהיר ועצבני" שאתם רואים את וין דיזל עושה את הדריפטים המטורפים שלו אתם אומרים הלוואי והייתי יכול לשבת ליד, אז אתם יכולים!

המושבים זזים בדיוק לפי הסצנה בסרט, ולא רק בנהיגה אלא גם בסצנות אקשן, וגם בנפילות בקומדיה, התנועות הן סימולטניות עם הסרט ופשוט מטשטשות את גבולות המציאות עם הסרט שאתם פשוט הופכים לחלק ממנו.

אז מה ההבדל בעצם בין 2D, 3D וכמובן 4DX.

אז 2D זה תמונה שטוחה, אין בה עומק כמו רוב הטלוויזיות ומסכי הקולנוע.

3D זה תמונה שיוצרת אשליה שהיא יוצא מהמסך.

4DX לא משאיר את הסרט בגבולות המסך ופשוט מכניס אתכם לסרט ולחוויה, בכך שהפורמט מוסיף חושים נוספים על מנת לייצר חווית צפייה שיוצאת מהמסך וגורמת לצופים להרגיש שהם נכנסים ממש לתוך הסרט. 

באולם 4DX משתמשים במגוון אפקטים בשביל להעצים את החוויה- 

תזוזות הכיסא- הכיסא זז לכל הצדדים, שמאלה ימינה לפנים ולאחורה.מים. עשן. רוח. ריחות. תאורה ובועות שהופכות את הסרט לחוויה בלתי נשכחת!

אבל אם נגיד את האמת ההסבר של לנו לא עושה חסד עם החוויה עצמה כי שהכל ביחד על המסך הגדול וכלכך עוצמתי ומרגש ורק אחרי שתנסו יהיה אפשר להבין באמת.

את אולמות ה - 4DX שלנו תוכלו למצוא בפלאנט ראשל"צ, ירושלים, ב"ש וחיפה.

ScreenX- 

האולם החדש ביותר שלנו, כולל שלושה מסכים המעניקים לצופים חוויה עוצמתית יותר, רחבה יותר ועוטפת הרבה יותר. הטכנולוגיה הושקה לראשונה בעולם ב-2012 ברחבי אסיה (קוריאה, יפן וסין) והפכה במהרה להצלחה מסחררת.

חווית ScreenX מציעה צפייה פנורמית בסרט, ב-270 מעלות, המרחיבה את המסך אל הקירות הצדדיים של האולם ומאפשרת חוויית צפייה שטרם נראתה כמותה בארץ. 

במהלך הקמת אולם  ScreenX מותקנים חיפויי קירות מיוחדים על קירות האולם מימין ומשמאל ובנוסף ארבעה מקרנים, שניים מכל צד לקבלת תמונה על כל קירות הצד. מקרנים אלו מנוהלים ע"י שרתים מיוחדים המסונכרנים למערכת ההקרנה הראשית של האולם, ומזרימים את תוכן ההקרנה בתיאום. התוכן המשודר בצידי המסך לא מחליף את אירועי הסרט שמתרחשים במסך הראשי, אלא מהווים תוספת מהנה לתמונה הכוללת ע"פ השיקולים של יוצרי הסרט.

הפורמט תופס תאוצה ויותר ויותר תכנים וסרטים מתאימים עצמם לחוויה החדשנית הזאת, בשנים האחרונות "קפטן מארוול" יצא בפורמט, "מכסחי השדים: החיים שאחרי" ואפילו "ספיידרמן: אין דרך הביתה". 

ScreenX מעניק חווית צפייה ב-270 מעלות למיטב שוברי הקופות! 

את ה-ScreenX תוכלו לחוות בפלאנט ראשל"צ, חיפה וב"ש.

אז פעם הבאה שניפגש בקולנוע שדרגו לכם את החוויה כי יש ללכת לראות סרט ויש להיות חלק מאחד!
 

 

סרטים נוספים בז'אנר