הסרטים החדשים בקולנוע שאסור לכם לפספס אפריל-יוני!

תאריכי יציאה של סרטים חדשים: כל מה שצריך לדעת

תאריכי יציאה של סרטים חדשים: כל מה שצריך לדעת
תקועים בציפייה מטורפת לסרטים החדשים שהולכים לצאת?
אז במיוחד בשבילכם הכנו רשימה עם שוברי הקופות הגדולים שהולכים לצאת!
כל שוברי הקופות המצופים שיסדרו לכם את הלו"ז של הרבעון השני של 2022 (אפריל - יוני) או לפחות את ימי חמישי. שימו לב, התאריכים יכולים להשתנות, הם אינם קבועים וכפופים לשינויים עקב לוח הזמנים המשתנה של המפיצים.
7 באפריל 2022 – סוניק 2
7 באפריל 2022 – אמבולנס
14 באפריל 2022 – חיות הפלא: הסוד של דמבלדור
21 באפריל 2022 – משקלו הבלתי נסבל של כישרון ענק
21 באפריל 2022 – הכל בכל מקום בבת אחת
21 באפריל 2022 – מלך הצפון
28 באפריל 2022 – נקמה ללא מעצורים
5 במאי 2022 – דוקטור סטרינג' בממדי הטירוף 
12 במאי 2022 – משחקת באש
26 במאי 2022 – אהבה בשחקים: מאווריק
9 ביוני 2022 – עולם היורה: עולם חדש
16 ביוני 2022 – שנות אור
30 ביוני 2022 – המיניונים עלייתו של גרו


והנה קצת יותר פירוט על כל סרט שתוכלו כבר עכשיו לסגור ביומן את התאריך.


סוניק 2 – Sonic 2  07/04/2022
בשנת 2020 הקיפוד האהוב מבית סאגה יצא מהמסך הקטן למסך הענקי של הקולנוע עם ג'ם קארי בתפקיד דוקטור רובוטניק האיש והשפם. עכשיו שנתיים אחרי הקיפוד חוזר לאחר שהתמקם בגרין הילס, הוא צמא להוכיח שיש לו את מה שדרוש בשביל להיות גיבור אמיתי. המבחן שלו מגיע כאשר ד"ר רובוטניק חוזר, הפעם עם שותף חדש בשם נאקלס, בחיפוש אחר אבן איזמרגד שבכוחה להשמיד עולמות. סוניק חובר אל שותף משלו, טיילז, ויחד הם יוצאים למסע חובק עולם לאיתור האזמרגד לפני שהוא נופל לידיים הלא נכונות. את הסרט מביים ג'ף פאולר שביים את הסרט הראשון.

אמבולנס – Ambulance 7/4/2022 הם חשבו שזה הולך להיות קל... שני האחים וויל ודני יוצאים למבצע חד פעמי ומסוכן: שוד הבנק הגדול ביותר בהיסטוריה של לוס אנג'לס. כשהכל משתבש, האחים הנואשים חוטפים אמבולנס עם שוטר פצוע ופרמדיקית נועזת המנסה להציל את חיו. עכשיו הם כבר לא יכולים לעצור. וויל ודני נמצאים במרכזו של מרדף משטרתי מלא תהפוכות מול כל כוחות המשטרה של ל"א. תוך כדיי הם מנסים לשמור על בני הערובה שלקחו, ועל עצמם, בחיים. להיט האקשן הגדול מהבמאי מייקל ביי (בחורים רעים, רובוטריקים וארמגדון) בסרט אקשן ענק, מותח ומלא באדרנלין בכיכובם של ג'ייק ג'ילנהול (ספיידרמן השיבה הביתה ויאיא עבדול-מאטין השני (אקוומן, מטריקס התחייה)

חיות הפלא: הסודות של דמבלדור - Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore 14/04/2022 הסרט השלישי בסרט חיות הפלא, מבית הקוסמים של הארי פוטר. סדרת הסרטים הזאת מתרחשת לפני קו העלילה של הארי פוטר. בסרט השלישי - פרופסור אלבוס דמבלדור חושד שהקוסם האפל גלרט גרינדלוולד עומד להשתלט על עולם הקסמים. בגלל סוד כמוס מעברו, דמבלדור לא יכול להלחם בגרינדלוולד בעצמו, ועל כן הוא מבקש מניוט סקמנדר להוביל צוות נועז של קוסמים, מכשפות ואופה בן אנוש אחד במשימה המסוכנת שתיקח אותם מאמריקה לברלין, ועד המזרח הרחוק. עלילותיו של ניוט ממשיכות בסרט שלפי השמועות מחזיר את הריגוש מהסרטים של הארי פוטר. אנחנו לא יכולים לחכות כבר.

משקלו הבלתי נסבל של כישרון ענק - The Unbearable Weight of Massive Talent 21/04/2022 ניקולס קייג' חוזר בתפקיד עצמו! בהחלט לא התפקיד שהיינו מצפים מניקולס קייג' לעשות, בקומדיית אקשן שנראת מצחיקה בטירוף! בעודו עומד בפני משבר כלכלי ויצירתי, הגרסה המדומיינת של קייג' נענית להצעה להופיע ביום הולדתו של מעריץ שרוף ומסוכן בעבור מיליון דולר.הדברים יוצאים לגמרי משליטה כאשר קייג' מגויס על ידי סוכנת CIA ונדרש להפיח שוב חיים בדמויות איקוניות אשר גילם בעבר, על מנת להציל את עצמו ואת היקרים לו. עם קריירה רבת שנים, שעתה נראית כאילו נבנתה במיוחד עבור הרגע הזה, השחקן המעוטר ורב ההשפעה חייב להיכנס לנעלי הדמות של חייו: ניקולס קייג'.

הכל בכל מקום בבת אחת - Everything, Everywhere All At Once 21/04/2022 הדניאלים, צמד הבאים שאחראי לסרט איש האולר בכיכובם של דניאל רדקליף ופול דנו שישחק ממש עכשיו בתור הרידלר בלהיט באטמן האחרון שאם עוד לא יצא לכם לראות, למה אתם מחכים!. הדניאלים הפעם מביאים לנו סרט פרוע לא פחות בכיכובה מישל יאו (נמר דרקון, שאנג צ'י) שמספר את סיפורה של אוולין, מהגרת סינית באמריקה, מוצאת עצמה נסחפת אל תוך הרפתקה מטורפת בה היא לבדה יכולה להציל את העולם מהכחדה על ידי מעבר בין מימדים ועולמות מקבילים. ולפי הקרנות הבדיקה שהיו לסרט הביקורות וואו! עם מדד של 96% Rotten Tomatoes ו-8.9 בimdb נראה שהסרט מהאולפן היחסית קטן A24 מחזיק בסרט מעניין מאוד שיכול להעיף לנו את הפסח בכייף גדול!

מלך הצפון – The Northman 21/04/2022 אלכסנדר סקארסגארד מטרזן ואם השם משפחה נשמע לכם מוכר, אז כן... זה האח של ביל סקארגארד הליצן האחד והיחיד מ-זה בתקפקיד אמלת' נסיך ויקינגי צעיר במסעו לנקום את רצח אביו. הסרט עקוב מדם, בסצנות ברוטליות ואם להגי את האמת הטריילר השאיר אותנו בציפייה מטורפת לקראת הסרט היחסית קטן שנראה ענקי.

נקמה ללא מעצורים – Memory 28/04/2020 ליאם ניסן, מתנקש, נקמה... באמת צריך עוד מילים? אנחנו חושבים שזה אומר הכל! אבל בסדר ניתן לכם איזה תקציר אם זה לא קנה אתכם עד עכשיו. אלכס לואיס (ליאם ניסן) הוא מתנקש מיומן עם מוניטין של סודיות ודיוק. כאשר הוא נקלע לתסבוכת מוסרית, אלכס מסרב לסיים עבודה שעומדת בניגוד לקוד המוסרי שלו, וכעת עליו למהר לאתר ולהרוג את האנשים ששכרו את שירותיו לפני שהם וסוכן ה-FBI וינסנט סרה (גאי פירס) מוצאים אותו. אלכס בנוי לנקמה, אך עם זכרונו אשר מתחיל לבגוד בו הוא נאלץ להטיל ספק בכל צעד שלו, והגבול בין טוב ורע מיטשטש.

דוקטור סטרינג' בממדי הטירוף - Dr strange in the Multiverse of Madness 05/05/2022 הסרט השני של דוקטור סטרינג' שגם אותו מביים סאם ריאמי מי שאחראי על הסרט הראשון של דוקטור סטרינג' וכמובן הבמאי של ספיידרמן של טובי מקגוויר, עוקב אחרי סטרינג' אחרי האירועים של "ספיידרמן אין דרך הביתה" שם הטיל כישוף אסור שפתח פתח ליקומים מקבילים בהם גרסאות גם של סטרינג' עצמו שמהוות סכנה ליקומים כולם, האיום כל כך גדול שסטרינג' נזקק לעזרתה של וונג וונדה מקסימוף. הטריילר השני של הסרט שניתן הצצה קצת יותר עמוקה ליקומים שנראה בסרט החזירו קול מדמות בלתי נשכחת, בטוחים שתזהו. האם המוטנטים מגיעים ליקום של מארוול סופסוף? זה נדע רק ב- 05/05 בסרט בין המצופים ביותר השנהאם לא המצופה ביותר.

משחקת באש – Firestarter 12/05/22 משחקת באש הוא עיבוד קולנוע לספר "אש זרה" של אומן האימה סטיבן קינג (שאחראי על "זה", "הניצוץ", "קארי" ועוד מותחנים רבים ומעולים). "משחקת באש" עוקב אחר אנדי מקגי (זאק אפרון), מתנדב של ניסוי סודי של ממשלת ארה"ב, שעתה מנסה להגן על ביתו צ'ארלי (ריאן קיארה), שהיא תוצאת הצד המפתיעה של אותו ניסוי. צ'ארלי יכולה להצית אש בכוח המחשבה, אבל לא יכולה לשלוט בכוחותיה, ועכשיו אנשי "החברה", גוף ממשלתי חשאי, רודפים אחריו ואחרי צ'ארלי כדי להשתמש בה כנשק יום הדין. המסוכן שבהם הוא הסוכן ג'ון ריינבירד (מייקל גרייאייס).

אהבה בשחקים: מאווריק - Top Gun: Maverick 26/05/2022 הסרט הנוסטלגי שהביא את אחד המשפטים המדהימים בתולדות הקולנוע (אני מרגיש את הצורך, הצורך במהירות – I feel the need, the need for Speed ) חוזר יותר משלושים שנה אחרי הסרט המקורי, "מאווריק" פיט מיטשל (טום קרוז) כבר משרת יותר משלושים שנים כאחד הטייסים הבכירים בחיל הים האמריקאי, פיט נמצא במקומו הטבעי, פורץ גבולות כטייס ניסוי אמיץ ומתחמק מקידום בדרגה שיקרקע אותו. כאשר הוא מוצא את עצמו מאמן משלוח של בוגרי בית הספר לטיסה לקראת משימה שכמותה טרם נראתה, מאווריק פוגש את סגן בראדלי בראדשו (מיילס טלר), או בכינויו "רוסטר" – בנו של חברו המנוח של מאווריק, ניק "גוס" בראדשו. בעומדו כנגד עתיד לא ודאי ואל מול שדים מן העבר, מאווריק נקרא להתעמת עם פחדיו העמוקים ביותר ששיאו במשימה שתדרוש את ההקרבה האולטימטיבית מאלה שנבחרו למלא אותה.

עולם היורה: עולם חדש - Jurassic World: Dominion 09/06/2022 הסדרה שהתחילה ב-1993 והגדירה מחדש את עולם האפקטים הוויזואלים בעזרתו של סטיבן שפילברג, והחזירה לחיים את החיות שנכחדו לפני למעלה מ-65 מיליון שנה. סדרת הדינוזאורים פארק היורה מגיעה לסיומה האפי אחרי שישה סרטים, טרילוגית סרטים תחת הכותר פארק היורה ועוד טרילוגיה חדשה תחת הכותר עולם היורה. הסרט השלישי בטרילוגיה החדשה ממשיך אחרי הסרט האחרון "עולם היורה: נפילת הממלכה" שיצא ב-2018. הדינוזאורים מסתובבים חופשיים בעולם בני האדם, ושתי החיות המסוכנות ביותר שידע העולם האדם והדינוזאור צריכות לחיות זה לצד זה. הסרט השלישי והאחרון בסדרת עולם היורה מחזיר את כריס פרט וברייס דאלאס הווארד להתמודד עם הדינוזאורים אבל הפעם הם מגייסים פרצופים מוכרים מהעבר, סם ניל בתפקיד ד"ר אלן גרנט, לורה דרן ד"ר אלי סאטלר וג'ף גולבלום ד"ר איאן מלקולם כל הדוקטורים מהפארק המקורי מ-1993 חוזרים לסיום שמסרט לסרט פשוט הופך לגדול יותר.

שנות אור - Light year 26/06/2022 באז שנות אור הצעצוע האהוב על אנדי מ"צעצוע של סיפור" מקבל סרט סולו אנימציה חדש בדיבוב של כריס אוונס (קפטן אמריקה) מבית דיסני פיקסאר. הסרט עוקב אחר האסטרונאוט האגדי במהלך הרפתקאותיו בחלל לצד קבוצה של מתגייסים חדורי מוטיבציה וידידם הרובוט סוקס. עוד תרם את קולו לסרט המטורף הזה הוא טאיקה וואיטיטי (ת'ור ראגנארוק, לשחרר את גאי). על הבימוי הופקד אנגוס מקליין שביים את "מוציאים את דורי" ככה שסרטי אנימציה מעולים זה לא חדש לו.

המיניונים: עלייתו של גרו - MINIONS: The Rise of Gru 30/06/2022 את הרבעון השני של 2022 סוגר לנו סרט ענק וצהוב  המיניונים חוזרים לסרט נוסף שבו נראה איך מערכת היחסים של היצורים הכי חמודים, הכי מצחיקים, הכי אהובים והכי צהובים התחילה עם גאון הרשע גרו. גרו חולם להיות נבל העל הגדול ביותר שידע העולם והמיניונים נחושים לעזור לו להגשים את הפוטנציאל הגלום בו. הבעיה היחידה – גרו רק בן 12 וחבורה מסוכנת של נבלי על מפורסמים שמה עליו מטרה. יחד עם קווין, סטיוארט, בוב ואוטו, גרו והמיניונים יבנו את המאורה הראשונה שלהם, יתנסו בכלי מלחמה בלתי אפשריים, ויתחילו הרפתקה סודית שרק תלך ותסתבך.

לא היה אשפר לבקש לסיים את הרבעון הזה בצורה טובה יותר! אל תדאגו זאת רק טעימה, עוד סרטים מעולים הולכים להגיע בהמשך השנה! אנחנו ניהיה פה לעדכן אתכם!

אז אל תרגישו לא בנוח ותבאו לבקר ולהתעדכן בתאריכי יציאה נוספים וסרטים מעולים שהולכים לצאת.

נתראה בקולנוע ;)