דברים שלא ידעתם #מהדורת ולנטיינס

גייק פלאנט! 10/02/2022

ברוכים השבים לכם גיקים מאוהבים שכמותכם! התגעגענו! 
השבוע לקראת הוולנטיין שיתקיים ב-14/2 (תודו לנו אחר כך שהזכרנו לכם ), החלטנו לחסוך לכם זמן עם ההתלבטות מה לעשות וסגרנו לכם סרטים מהסרטים! (ראיתם מה עשינו פה)
ממש היום (10/2) יוצאים סרטים חדשים מעולים בשביל להתפנק איתם בחוויה הכי טובה שיכולה להיות! 
אז בואו נתחיל עם תוצרת הארץ, גל גדות וקנת בראנה בסרט: "מוות על הנילוס", הסרט השני בסדרה שמבוססת על ספרייה של אגתה כריסטי. הספר שראה אור בשנת 1937 תחת אותו שם כמו הסרט, עוקב אחרי האיש והשפם, הבלש הטוב בעולם הרקול פוארו. קנת בראנה משחק את הדמות וגם מביים את הסרט, בתעלומה שבה כולם חשודים! 
הסרט עוקב אחר חקירת רצח שמתרחשת במהלך חופשתו במצרים של הבלש המפורסם הרקול פוארו, על סיפונה של ספינת קיטור מפוארת. החופשה הופכת לחיפוש עוצר נשימה אחר רוצח, כאשר חופשת ירח דבש חלומית של זוג צעיר נקטעת באכזריות. על רקע הנופים עוצרי הנשימה של המדבר והפירמידות של גיזה, אנחנו מתוודעים לקבוצה בינלאומית ומהודרת של נוסעים ולמספר תפניות מרושעות בעלילה שיגרמו לכם לנסות ולנחש עד לפיענוח המפתיע. 

וכמובן גל גדות, הוונדר וומן תשחק בסרט ולפי הביקורת ששמענו, וואי וואי איזו הופעה היא מספקת!
היו לסרט קצת קשיים בהפקה והוא נדחה לא מעט פעמים, אבל הנה סופסוף יוצא לאקרנים ומגיע אלינו גם ב- IMAX!

סרט חדש נוסף שיוצא באווירה מאוהבת הוא "חתונה בהפתעה".
"חתונה בהפתעה" בכיכובה של ג'ניפר לופז, אוון וילסון ומאלומה!, הוא כבר ממש לרומנטיקנים שבינכם, הקומדיה רומנטית הנהדרת הזאת, עוקבת אחר קייט ולדז הכוכבת הבינלאומית (ג'ניפר לופז) וארוסה, הזמר זוכה הגראמי בסטיאן (מאלומה) שעומדים להינשא בשידור חי אל מול 20 מיליון צופים באירוע שכל העולם מחכה לו. אלא שאז קייט מגלה כי בסטיאן בגד בה עם העוזרת שלה והיא נותרת לבד על הבמה בשמלת הכלה. במקום לבטל את החתונה, היא מחליטה לקחת סיכון ומציעה לצ'ארלי (אוון וילסון), בחור מהקהל להתחתן איתה. איזה סיכוי יש לזמרת המפורסמת בעולם ולמורה למתמטיקה בתיכון מקומי והאם האהבה תנצח את המכשולים?
לגיקים הוויתקים שבינכם ודאי זוכרים שזה לא שיתוף הפעולה הראשון של אוון וילסון וג'ניפר לופז, הצמד נפגשו אי שם ב-1997 בסט צילומים של הסרט "אנקונדה" סרט המתח אימה שאולי לא זכה בציונים גבוהים מהמבקרים אבל לחובבי הז'אנר יש פינה חמה בלב לסרט. 
בנוסף, בסרט מאלומה עושה את ההופעה הראשונה שלו אי פעם כשחקן בסרט הוליוודי באורך מלא.
ג'ניפר לופז עושה את מה שהיא ידעת לעשות בצורה הטובה ביותר, לשיר, לשחק ולגרום לנו להתאהב בה כל פעם מחדש. תוסיפו לזה את אוון וילסון מי שהתחיל בתקן הפרצוף היפה וכבר מזמן לא רק כזה, וילסון מפגין כישורי משחק נהדרים בסרטים כמו "פלא", או ממש עכשיו שהצטרף ללין הסדרות של מארוול שראתה אור לא מזמן בדיסני פלוס "לוקי". 
וממש פה הטריילר, אבל תתכוננו אחרי זה אתם ישר מזמינים כרטיסים.

בקיצור אנחנו יודעים איפה ניהיה בוולנטיין אז סגרנו בפלאנט!

ניפגש בקולנוע ;)